Vyhlásenie o duševnom vlastníctve

Prístup k materiálom servisnej podpory pre produkty Hewlett Packard Enterprise

Hewlett Packard Enterprise (HPE) sa zaväzuje poskytovať komplexné portfólio servisnej podpory a služieb pre Vaše produkty. Spoločnosť HPE významne investuje do svojho intelektuálneho vlastníctva a duševného kapitálu s cieľom poskytovať čo najvyššiu hodnotu a skúsenosti pre svojich zákazníkov. Aj naďalej pokračujeme v poskytovaní na mieru šitých riešení pre zákazníkov prostredníctvom komplexného portfólia servisných služieb a služieb podpory HPE HW. V priebehu rokov sme neustále investovali do najlepších odborníkov v oblasti služieb vo svojej triede, do robustných nástrojov a do náhradných dielov vysokej kvality, vďaka ktorým môžete spoznať výhody spojené s investíciou do značky HPE. Pre väčšinu produktov, materiálov servisnej podpory ako sú patche alebo firmware, predstavujú kritickú časť duševného vlastníctva ktorá umožňuje HPE odlíšiť produkty a dodávať inovácie, ktoré Vášmu biznisu pomôžu vyniknúť. Pre prístup k takýmto materiálom servisnej podpory sa môže vyžadovať potvrdenie oprávnenia k prístupu.

Materiály servisnej podpory HPE sú poskytované cez HPE website, cez ProLiant software management systems (tj. Smart Update Manager [SUM] pre ProLiant alebo iné softvérové nástroje) alebo prostredníctvom stránky na stiahnutie pre produkt. Ak je vyžadované potvrdenie oprávnenia musíte mať aktívnu záruku, aktívny HPE servisný kontrakt alebo zakúpený Packaged Support Service (bývalý Care Pack). Toto oprávnenie musí byť prepojené s vašim HPE Support Center User ID (HPE Passport Account).

Výlučne licencovaný majiteľ produktov (tj. Zákazník HPE) má nárok na využívanie materiálov servisnej podpory HPE; tretie strany vrátane neautorizovaných poskytovateľov servisnej podpory nemajú prístup a nemôžu využívať materiály servisnej podpory ktoré sú predmetom intelektuálneho vlastníctva HPE. Pozrite si prosím pozorne Všeobecné obchodné podmienky v čase nákupu produktu. Pre niektoré produkty spoločnosť HPE ponúka na kritické firmware (bezpečnosť a ochrana)  dostupnosť bez potvrdeného oprávnenia viď. Všeobecné obchodné podmienky.

Autorizovaní servisní partneri HPE, ktorí poskytujú značkové HPE služby a servisnú podporu zákazníkom, majú prístup k HPE materiálom servisnej podpory. Autorizovaní servisní partneri môžu používať materiály servisnej podpory na Vaše produkty, ktoré sú pokryté aktívnou zárukou, Packaged Support Services alebo HPE servisným kontraktom.

Na zachovanie neprerušeného prístupu k materiálom servisnej podpory Vás žiadame, aby ste si skontrolovali Vaše aktuálne pokrytie servisnou podporou a pripojili Vaše produkty, a tak zabezpečte zodpovedajúcu servisnú podporu pre všetky Vaše HPE systémy.

V prípade záujmu o pokrytie servisnou podporou alebo ak si nie ste istí úrovňou servisného pokrytia Vami používaného HPE HW, či nároku k prístupu k HPE intelektuálnemu vlastníctvu, prosím kontaktujte pobočku HPE, HPE servisného obchodníka, HPE autorizovaného servisného partnera alebo kliknite na Kontaktujte nás pre prístup k HPE prostredníctvom chat-u alebo telefónu.

Dozviete sa viac:

Viac informácií o prístupe k HPE Support Materials

Ako si pripojiť existujúce pokrytie servisnou podporou k Vašemu HPE Support Center User ID

Ďakujeme Vám za lojalitu k značke HPE