Naše služby

Už sa nemusíte obávať...
V tabuľke skrolujte
Deliverables
Warranty Foundation care Proactive care Proactive care advanced
Automated monitoring and call logging (with Insight Remote Support)
Response-time commitment based on Support Contract SLAs
HP support resources
Remote support resources
Technical Account Manager (TAM)
Technical Solution Specialist (TSS)
Proactive features
Twice a year firmware release and software patching analysis and recommendations including recommendations discussion with the TAM
Twice a year proactive scans including recommendations discussion with the TAM
Quarterly incident reports
Remote support solution
Remote support technology installation assistance
HP Support Center
Personalized support
Assigned local Account Support Manager (ASM)
Support plan
Support review meetings
Operational and technical advice
Personalized support additional day
Reactive features
Remote support service coverage window (24x7)
HP Advanced Solution Center
Response to critical hardware and software incidents (24x7)
Enhanced escalation management Standard escalation process
Remote hardware and software incident diagnosis and support
HP electronic remote support solution
Basic software support for non-HP products Available with Collaborative Support
Collaborative call management on non-HP products Available with Collaborative Support
Access to electronic support information and services
Replacement parts and materials
V tabuľke skrolujte

FOUNDATION CARE

Službu HPE Foundation Care Service tvoria komplexné hardvérové a softvérové služby, ktorých cieľom je prispieť k zvýšeniu dostupnosti vašej infraštruktúry IT. Technické prostriedky HP spoločne s vaším tímom špecialistov na IT vám pomôžu vyriešiť problémy s hardvérovými a softvérovými produktmi spoločnosti HPE a vybraných tretích strán.

PROACTIVE CARE

Služba HPE Proactive Care ponúka integrovanú množinu doplnkov navrhnutých, aby vám pomohli zlepšiť stabilitu a fungovanie vašej konvergovanej infraštruktúry a dosiahnuť lepšie podnikateľské výsledky. V zložitom konvergovanom a virtualizovanom prostredí musí mnoho súčastí efektívne spolupracovať.

PROACTIVE CARE ADVANCED

Služba HP Proactive Care Advanced je rozšírením služby HP Proactive Care. Jej cieľom je pomáhať k maximalizácii vašich investícií v oblasti IT, zabezpečiť stabilitu infraštruktúry IT, dosiahnuť ciele podnikových a IT projektov, znížiť prevádzkové náklady a využiť vašich zamestnancov v oblasti IT pre iné dôležité úlohy.

DATACENTER CARE

HP Datacenter Care Service je najkomplexnejšie riešenie podpory HP navrhnuté tak, aby spĺňalo vaše konkrétne požiadavky na podporu dátového centra. Ponúka široký výber proaktívnych a reaktívnych úrovní služieb na pokrytie požiadaviek siahajúcich od základných až po tie najkľúčovejšie podnikové prostredia.

LIFECYCLE EVENTS

HP Lifecycle Event Services predstavujú jednoduchý spôsob ako získať tie správne služby pre konkrétnu fázu životného cyklu Vášho IT. V ten pravý čas. Či už sa jedná o nasadzovanie nových technológií, ich údržbu, upgrade, migráciu či presťahovanie, HP Lifecycle Event Services sú vždy pripravené poruke.

FLEXIBLE CAPACITY SERVICES

Zjednodušte si plánovanie financií platbami iba za to, čo v skutočnosti používate. Získajte pružnosť vo využívaní zdrojov IT v čase a množstve podľa potreby.   Vyhnite sa dlhým obstaravacím procesom a odpovedajte na obchodné príležitosti rýchlejšie, prípadne siahnite po zdrojoch, ktoré prináša HP Helion Public Cloud.

MULTIVENDOR SUPPORT SERVICE

V súčasnosti je málo IT prostredí homogénnych, čo sa týka vendorov. HP Datacenter Care for Multivendor ponúka možnosť spojiť podporu zariadení viacerých výrobcov do jedného kontraktu a tým zjednodušiť ako  správu dodáveľov služieb, tak aj prípadný menežment incidentov.

MOŽNOSTI POKRYTIA SERVISU ZARIADENÍ

Balíky technickej podpory rozširujú servisné pokrytie nad rámec štandardnej záruky, avšak nepredlžujú štandardnú záruku.Službu si k novému zariadeniu môžete kúpiť počas 180 dní od dátumu nákupu produktu a to u našich partnerov a distribútorov.

Službu Post Warranty Packaged support service, t.j. balík podpory po uplynutí štandardnej záruky zariadenia, je možné zakúpiť nie skôr ako 90 dní pred uplynutím štandardnej záruky, prípadne exspirácie predošlého balíka a nie neskôr ako 30 dní po uplynutí štandardnej záruky, prípadne exspirácie predošlého balíka.

Akúkoľvek zo služieb HPE Packaged support service je potrebné zaregistrovať do 30 dní po zakúpení, inak bude neplatná.

Služby sú vždy viazané na konkrétny produkt. Nie všetky služby technickej podpory sú na Slovensku dostupné. Overiť ich dostupnosť je možné u našich partnerov a distribútorov.

Služby zakúpené na Slovensku majú územnú platnosť len na území SR. Aktuálnu záruku Vášho zariadenia si môžete overiť nástrojom overenie záruky. Po ukončení trvania servisného kontraktu je možné jeho predlĺženie ale nie je možné zakúpiť Post Warranty balík.

CHCETE VEDIEŤ VIAC?