Nahlásiť poruchu

AKÝM SPÔSOBOM HPE ZABEZPEČUJE
SERVIS NA SVOJE ZARIADENIA?

Popredajná podpora a zákaznícky servis

ZÁKAZNÍCKY SERVIS

V prípade potreby servisného zásahu sa prosím obráťte na niektorého z našich autorizovaných servisných partnerov. Ich zoznam s rozdelením podľa miest, produktov a partnerov nájdete v sekcii Servisní partnerii.

Kontaktovať servis

POPREDAJNÁ PODPORA

Pre popredajnú podporu k servrom rady ML, DL, BL, Synergy. Diskovým poliam rady MSA, StoreServ 3PAR, Páskovým knižniciam, StoreOnce a StoreEasy kliknite na odkaz nižšie.

HP Enerprise odporúča svojim zákazníkom v prípade problémov so zariadením v prvom rade návštevu stránky http://www.hpe.com, kde je potrebné si vyhľadať konkrétny produkt a v časti najčastejšie otázky a odpovede, nájdete publikované odpovede, ktoré vedú k odstráneniu problémov.

Pokiaľ sa problém nepodarí vyriešiť svojpomocne, odporúčame kontaktovať Call Centrá so školenými odborníkmi, ktorí môžu pomôcť pri odstrániteľnom probléme.